آموزش فارسی App Inventor

آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل با آپ اینونتور (بدون کد نویسی) و کاملا ساده

آموزش فارسی App Inventor

آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل با آپ اینونتور (بدون کد نویسی) و کاملا ساده

ورود اولیه و شروع بکار

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۴ ب.ظ

برای استفاده از اپ اینونتور، خود نرم افزار پیشنهاد استفاده از مرورگر کروم و فایر فاکس را کرده است. من خودم از مرورگر کروم استفاده می کنم چون بیشتر با آن سر و کار دارم. برای ورود اولیه به سایت App Invetor می توانیم از لینک مستقیم http://ai2.appinventor.mit.edu استفاده کرده و یا از طریق سایت گوگل جستجو کنیم و از لینکی که گوگل می دهد برای بار اول وارد شویم.

از میان گزینه ها ، گزینه ی (MIT App Inventor2) را انتخاب می کنیم تا به سایت اپ اینونتور هدایت شویم. برای اولین ورود برای ساخت حساب از شما یک آدرس جی میل که از آن خودتان است می خواهد که باید توسط آن عضو سایت شوید. داشتن ایمیلهای دیگر قابل قبول نیست و باید از جی میل (youremail@gmail.com) باشد.

صفحه ای ظاهر می شود مانند این است.  

 

حال با جی میلی که دارید یا یک آدرس جی میل اختصاصی برای نرم افزار، وارد سایت اپ اینونتور شوید. با ورود اولیه سایت از شما مشخصات و اطلاعات دیگر میخواهد تا وارد نمایید تا با توجه به علایق و سلیقه های شما موارد مورد نیازتان را تنظیم کند. میتوانید این کار را به بعد واگذار کنید. در صفحه ی بعدی سایت ضمن خوش آمد گویی میخواهد توضیحات مربوط به نحوه اتصال گوشی یا تبلت را به شما آموزش دهد. این آموزشها در پست قبلی در وبلاگ ارایه گردید. پس از بسته شدن پنجره خوش آمد گویی سایت پیامی میدهد مبنی بر اینکه شما هنوز هیچگونه برنامه ای ندارید.

میتوانید برای شروع اولین برنامه ی خود از فشردن دکمه Start new project استفاده کنید و نامی هم برای اولین پروژه ی وارد نمایید. 

یک اسم دلخواه به زبان لاتین وارد کنید و منتظر شوید تا اپ اینونتور برنامه را آماده سازد. نمایش خروجی نرم افزار روی سایت بدین صورت است.

 

نظرات  (۲)

ممنون

لطفا دنبال کردن رو برای وبلاگت فعال کن تا مطلع بشم

ممنون

پاسخ:
سلام دوست عزیز .. فرمایشتون انجام شد. البته شما می توانید از تنظیمات مرکز مدیریت وبلاگتون با اتخاب و کلیک دکمه "وبلاگهایی که دنبال میکنم" سپس دکمه دنبال کردن وبلاگ جدید و وارد کردن وبلاگ ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی