آموزش فارسی App Inventor

آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل با آپ اینونتور (بدون کد نویسی) و کاملا ساده

آموزش فارسی App Inventor

آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل با آپ اینونتور (بدون کد نویسی) و کاملا ساده

اجرا و تست برنامه ها

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۱۷ ب.ظ

در App Inventor شما مقداری طراحی و کدنویسی را در یک زمان آزمایش می‌کنید—تا آخر منتظر نمانید تا مطمئن شوید همه کار می‌کنند (این یک نکته مفید است، مهم نیست از چه زبان برنامه‌نویسی استفاده می‌کنید). همانطور که در Designer اشیاء را روی صفحه می‌کشید یا در ویرایشگر بلوک‌ها تغییراتی ایجاد می‌کنید، می‌بینید که برنامه روی تلفن یا شبیه‌ساز خود تغییر می‌کند. به عنوان مثال، در بازی tic-tac-toe، همانطور که برنامه را توسعه می‌دادید، می‌توانید بررسی کنید که دکمه‌ها در جای درست ظاهر شده‌اند یا اینکه برنامه یک برد را تشخیص داده و صدا را پخش می‌کند.

 

اجرا و آزمایش: شبیه ساز در مقابل گوشی هوشمند
به احتمال زیاد، اگر این کتاب را خریده اید، از قبل یک تلفن هوشمند یا تبلت دارید که می توانید با App Inventor از آن استفاده کنید. اما ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که در دسترس نباشد یا بخواهید یک برنامه را به کسی که دستگاه اندرویدی ندارد نشان دهید.
شبیه ساز برنامه ای است که روی رایانه شخصی، مک یا لینوکس شما اجرا می شود و مانند گوشی شما عمل می کند. اما برخی از ویژگی های خاص گوشی های هوشمند در شبیه ساز کار نمی کنند. این شامل موارد زیر است:
فناوری صفحه لمسی (اگرچه می‌توانید از موس خود برای برخی اقدامات استفاده کنید)
GPS
پیامک و تماس
دوربین
اسکنر بارکد
اتصال به اینترنت
احساس و پاسخ به آنچه که از نظر فیزیکی برای تلفن اتفاق می افتد در طول کتاب، وقتی به یک آموزش می رسید، به شما می گوییم که آیا عملکرد آن به طور کامل روی شبیه ساز کار می کند یا فقط روی تلفن (با استفاده از نماد Phones Only Android در"چگونه از این کتاب استفاده شود"). به عنوان مثال، یکی از بازی‌هایی که می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید، به شما امکان می‌دهد با چرخاندن فیزیکی گوشی از این طرف به آن طرف، کاراکترها را جابه‌جا کنید - که در رایانه کار نمی‌کند. باور کنید، با برداشتن صفحه کامپیوتر و کج کردن آن بازکار نخواهد کرد.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی